Khidmat Penterjemahan

English French German Spain Italian Dutch
Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Khamis, 6 Mei 2010

Mesyuarat Bersama Dato' Exco dan Ketua-ketua Jabatan di Pos Lenjang

Sedang saya begitu khusuk menelaah buku-buku soalan ramalan PTK, tiba-tiba saya dikejutkan dengan bunyi hanset yang mengarahkan agar saya pergi ke Pos Lenjang bagi mengiringi JD untuk urusan Mesyuarat disana dan perlu berada di perkarangan pejabat pada awal pagi..  


Tanpa bertanya Mesyuarat apa, pagi itu saya bersama JD Tuan Hj Mazlan dan Pembantu Teknik Kanan En Kderi bertolak dari Lipis menghala ke distinasi yang dimaksudkan. Semasa didalam Pajero, barulah saya tahu perihal tujuan kami kesana iaitu berhubung Mesyuarat bagi membincangkan agenda dan persiapan perlu pihak Dun Jelai untuk menyambut Lawatan PM Malaysia Dato' Sri Mohd Najib ke Pos-Pos disini iaitu pada 24hb Julai,2010..insyaAllah. Turut hadir di Mesyuarat berkenaan adalah Pengarah-pengarah, ketua-ketua jabatan serta VVIP.  Antara agenda yang diperbincangkan lebih memfokuskan kepada penetapan barisan AJK Induk dan penetapan tugas-tugas mengikut kesesuaian sesuatu jabatan disamping mengetengah dan membahaskan pemasalahan luar-jangka.. maklumlah Pos Lenjang bukanlah tempat yang senang untuk dilalui. Bak kata orang biar difikirkan perkara yang berisiko dulu,.. Setelah dibincang dengan panjang lebar; Orang-orang kuat ini dengan dipersetujui Dato' Exco Wan Rosdi mengambil langkah bijak iaitu menetapkan Majlis berkenaan di buat di Pos Betau.. Alhamdulillah itulah yang sebaik-baiknya.. 







Tiada ulasan: